oglumubeklerkeenn merhaba çok geçmiş olsun. Üzmeyin kendinizi şuan bebeğim 32 günlük ve bizimde aynı şeyler başımıza geldi. 5 günlüktü kontrole gittik kanda 21 çıktı değerimiz acil yatış verdi doktor 1 gece fototerapi aldı ertesi gün 11 oldu değerimiz taburcu oldu. 2 gün sonra tekrar gittik 13 çıktı geri yükselmişti doktorumuz 2 gün sonra tekrar gelin dedi gittik 11,7 çıktı düşmeye başlıyor 1 hafta sonra gelin dedi (tabi bizimde uzamış sarılık dedi doktor) tekrar gittik 9.5 çıktı. Tahlil istedi. Karın ultrasonu çektirdik temiz çıktı çok şükür birde idrar tahlili istiyorlar. çok yüksek çıkmadığı sürece korkulacak birşey yok benim sütüm çok yoktu emziriyordum ama yetmemiş sütüm. dediğiniz gibi hiç ağlamazdı uyanmazdı da ilk çocuk işte biraz acemiliğimize denk geldi. Ama maşallah şuan iyiyiz 🤲 sizde iyi olursunuz inşallah ❤️