SayeMom https://www.hizliresim.com/edr5mnd https://imgyukle.com/i/oCB4eS Nasıl anlaşılıyor ki? Dün fotoğraf çekimi görüşmesine gittik eşimle ordaki kız söyledi senin göbeğin düşmüş doğum yaklaşıyor diye. 32+3 üm hiç ağrı sızım yok
Busrakzlkc SayeMom düşmemiş orda duruyo diye kötü bi espri yapayım önce 🙈🤌 bence gayet iyi görünüyor. Göğüs bitiminden bebek sertliğini hissettiğiniz kısım o ara 4 parmaktan fazla olursa göbeğin düşmüş sayılıyomuş oyle bişi okumuştum ama doğruluğunu bilemiyorum
Mayaslan SayeMom düşmemiş bence, benimki düşmüş mesela, çok aşağıda duruyor, göğsümün altında el kadar kalınlık oldu.