Merhaba hanımlar dün öğle saatlerinde kahverengi leke geldi sabah doktor keseyi görmüştü.içim rahat etmedi lekeyi görünce gittim doktor ultrasondan baktı kese orda dedi kan olmadığı sürece kahverengi leke bizim için önemli değil diyor.fakat bugün gene aksam 4 den beri lekelenme geliyo kahverengi den açık pembeye döndü sanki çok korkuyorum.bişey olacak diye böyle bişey yaşayan varmı aranızda ben ne yapacam hiç bilmiyorum.