Angels21 aynısı başıma geldi. Normal gebelikti ama zaten koyvermiştim artık. Ocak 2021de kimyasal yaşadım sonrasında hiç olmadı. Ekim ayı gibi de doktora yaşvardım rahim filmi için kasımda çekicem dedi. Ekim ayındada grip gibi olmuştum. Doktor arkadaşım gel bakalım dedi acilde gittim kan bakalım enfeksiyon var mı diye dedi beta hcg de istemiş tabi el alışkanlığı. Sonra aradı teyze oluyorum diye. 58 gelmiş sonuç. İki gün sonra gel tekrar bakalım artacak mı dedi. Verdim. Laboratuvar aramış ki hocam arkadaşınız gebe değil değeri 0.05 o da kıyameti kopartmış bu kadar düşmesi imkansız doğru bakın diye tekrarlanan test sonucu 135🦋 şimdi çok şükür 11+5 olduk. Üzülmeyin nasibi varsa elbet sizinle kalacak annesi kendinizi üzmeyin inanın 💙 ben çünkü bu defa hiç kaybederim korkusu yaşamadım Rabbim öyle bir ferahlık verdi ki yüreğime kelebeğim benimle🦋