Hiranurr00 evet teknik olarak kalp atışı ve sancılara bakılıyor ancak anne karnında ki bebek hareket edince kalp atışında hızlanma oluyor bu hızlanmalar nst de kalp atışı bölümünde dalgalanmalara sebep oluyor bu dalgalanmalara akselarasyon deniliyor yani kalp atışı değişikliğinden doktorlar bebeğin içerdeki hareket halinde olduğunu da anlamış oluyorlar nst de en az iki tane akselarasyon görmek istiyorlar gormes ise tekrar nst çektiriyorlar işte açsanız yemek falan yiyorsunuz çikolata vs ya da bebek dışardan uyarılıyor karnınıza falan basi yapıyorlar uyuyorsa uyansın gibisinden