1408 Bugün muayeneye gittim 150 olan muayene ücreti 215 TL olmuş daha yeniyıla girmedik Sakarya beyhekim e gidiyorum doğum üç buçuktu yılbaşından sonra kaç olur Allah bilir ne yapacağım bilmiyorum sizin düşünceleriniz planlarınız nelerdir doğum için
Deletedmom623737 1408 Bende dün gittim 185tl muane ucreti daha belli degildi fiyatlar dogum parası hakkında konuşalım dedik direk yeni yıl fiyatları belli degil dedi normal dogum 5bin muane 200e yakın şimdi kim bilir ne kadar olacak
Asyaveannesi36 1408 1.5 ay önce 180 olan muayene ücreti 250 oldu yılbaşı sonrası tekrar zam gelicek dendi doğum ücretini söylemiyorum bile 🤦🏻♀️
1408 Deletedmom623737 düşünün yani daha yeni yıla girmeden zam yaptılar yarın ne olur bilmiyorum nasıl yapıcaz böyle Allah bilir
Deletedmom623737 1408 Haftaya gidicegiz tekrar dogum ücreti için konuşmaya büyük ihtimalle haftaya hastanee hastene gezip fiyat araştırcam
Htcdre Bugün aradım gittiğim hastaneyi 175 olan muayne ücreti 300 olmuş sezeryan doğum 4 bindi 5750 olmuş