Kızlar merhaba 38+3 hamileyim nasipse 3 ocakta doğum olacak ilk doğumum sezaryendi o yüzden sancı nedir bilemiyorum açıkçası az once evimin üst katını temizleyeyım çıksın aradan dedim birden vajina kısmı ve mideme doğru bir ağrı girdi ama gidip gelen bir ağrı değil geçmiyor da bu sancı falan olabilir mi sizce yoruldum diye mi oldu acaba anlayamadım