Kevserkzlr Kızlar bugün kontorle gittim 38+1 im orada 38+4 çıktım. Doktor her an doğumun olabilir olmazsa 40 ta suni sancıyı veriyoruz dedi. Biraz korkuyorum suni ile doğum yapanlar bilgi verir misiniz denildiği gibi çok mu kötü?