OzgeSyr_ merhaba benım myom varmıs hamıle kaldım dogal yolla en az 4 5 dr a gıttım hiç biri de myom dan bahs etmedı sezaryen sırasında fark edildi ve alındı sonra 2 sene gecınce tekrar muayne oldum gözle görülür myom yoktu. Yani dr lar engel oluyor diyorlar hamıle kalmaya ama bende bir sıkıntı olmamıs