CaglaAtes Merhaba, ben cok fazla su tuketen biri degilim gunde en fazla 1.5 litrr. Ama bana su icmezsem plesantadaki sivinin az olacagini soyluyor cevremdekiler. Bunun dogrulugu var mi ? Hebuz doktoruma sormadim.
incisu CaglaAtes evet banada doktorum öyle söylemişti bol bol su iç hem senin hem bebeğin için faydaları birde malum idrar yolu enfeksiyonu için önemli
tugbaacng CaglaAtes 2 litre içmeni öneriyor doktorlar zaten. Ben de az içiyordum ama simdi mide yanması olduğu için istemesem de bol bol su tüketiyorum. İlaç, vitamin falan derken baya içmiş oluyorum.
Njj Bence tuketmelisin canım bende çok tüketen biri değildim ama enfeksiyon oluşumunu engellemek için zorlasa olsa 3 litreye yakın içmeye çalışıyorum günde
kucukhobby-11 Neredeyse 4 litre içiyorum zorlada değil o kadar susuyorum ki :) bol su için idrar yolu enfeksiyonu hiç geçirmezsiniz