Sevdaerdgn34 Merhaba kızlar 32 haftalık oldum bugün kontrole gittim doktor bebeğin 2 kilo boyu da 45 cm olduğunu söyledi sizce iyi mi? Siz 32 haftalıkken kaç kiloydu bebişleriniz
bsra1595 Sevdaerdgn34 bende 32de gıdecegım suan 30dayız merak ediyorum bekleyeyim burda :) en son kacıncı haftada gıttınız ve kactı sızın?
Sevdaerdgn34 bsra1595 canım en son gittiğimde 23 haftalıktım 600 gr demişti sonra biraz yoğun günlerim oldu düğünümüz vardı hiç gidemedim bugün 32 haftalık oldum gittim 2 kilo olmuş dedi 😊
Sevdaerdgn34 Zeynepty inşallah canım böyle devam eder. Benimde 2 aydan sonra kilom aynı çıkınca bir an korktum bebek kilo almadı mı diye ama cok şükür iyiymiş kilosu 🙏
Sevdaerdgn34 ozumveannesi bence maşallah cok iyi kilosu 😊 yani şuan bile doğum yapsan kilosu tam canım