Adaçayını ne zaman kullanmaya başladınız ilk hamileliğimde kullanmamıştım çok zor bir doğum oldu 40. Haftada suni sancıyla doğmuştu kızım 34. Haftadan itibaren sıcak suda oturup squat yaptığım halde 🙄 şuan 31. Haftadayım yavaş yavaş başlasam diyorum sizce erken mi kızlar