deletedmom321 boya göre normalsiniz. Ama totalde alınan 12-13 kilodan sonrası zor veriliyo illaki kalır üzerinizde. Zaten asıl kilo alımı 25-26. Haftalardan sonra başlıyo.. hatta 30 larda istediğinz kadar az yyiyin yinede alıyosunuz. O yüzden çokta boy kilo endeksine bakarak rahat tutmayı kilonuzu derim☺️ Çünkü hamileliğimden önce çok zayıftım ama doğumdan sonra kilolar kaldı veremedim böyle oldum diyen çok var☺️