Kubraa22
https://sachane.com/loreal-inoa-sac-boyalari.html
Kendin boyayacaksan bu boyadan al bir de oksidanini al. 20 vol. Oksidan bayaa gidiyor. Tum sacini boyayacaksan 60 ml boya 60 ml oksidan karistirip boyayabilirsin. Bu boya amonyaksiz organic en zararsizi. Bu boyayi kuaförlere de sorabilirsin.
Kutu boyalar cidden cok dandik. Benim normal boyaya alerjim var zaten kafa derim kipkirmizi olup soyuluyor. Bitkisel de denedim ayni oldu.
Bir tek bu boya dokunmuyor. Senelerdir bunla boyatiyorum kuaforde. Pandemide de boyle eve soylemistim. Tup. Oksidan ve boyama seti de aldim evde boyadim ☺️