Farkettim de hep “gerekli mi” paylaşımları yapıyorum ben, acemi bir anneyim idare edin 😂
Bugün bebişin kalan son ihtiyaçlarını araştırırken reflü yataklarının yorumlarında hep bebek kayıyor üstünde duramıyor gibi yorumlar okudum. Kusma açısından iyi olduğunu okumuştum ama yorumlarda da bunu görünce bir acaba dedim. Bir de eşya kalabalığı seven biri değilim, eğer elzem bir ihtiyaç değilse alıp da bi kenara atmak istemiyorum.
Sizler aldınız mı reflü yatağı? Alınmalı mı? Yoksa alınmasa da olur mu?