GkeGven 32 haftalıgım bende dun kasılmalarım var dıye doktora gıttım vajınal muayene yapıpı acılma olup olmaıdgını kontrol etmek istedi ama yaptıramadm canım col yandı :(( sımdı siz boyle yazınca acaba bende bı sorun mu var dıye dusundum sırf o muayene yuzunden sezaryen olmayı bıle dusunmuyor degılım