30+2 🙄 Nefes alamıyorum resmen bide gece yaklaşık 10-12 kere tuvalaete gidiyorum uyku düzeni alt üst 😖 Bacaklarıma kramp giriyor özellikle gece eklem yerleri sancı yapıyor özellikle bide bikaç gündür sabah ayaklarım şiş uyanıyorum böyle ağırlaşmış hissediyorum bide bide her şeye ağlıyorum çok sinir bozucu 🙈 Ne çok şikayetim varmış 😱 Ama hepsine değer şükürler olsun tüm bu şikayetlerin sebebini veren rabbime 🙏🏻