MiniMiniKus 40 gunluk anne olarak soyleyeyim emzirdiginizde yeterli emiyor olabilir o yuzden fazlasini kusar.hic panik yapmayin yani memeden yarim saat falan sonra verin 1 olcek zaten acikiyorsa feryat figan aglar. Mamanin ustune hemen gaziji cikarmak icin kaldirmayin biraz bekleyin sonra yavasca kaldirin ve tambyatar pozisyonda vermeyin hem reflusu varsa tetikler hem de tam yatar pozisyonda mama orta kulak iltihabina yol acar
Bu gunler de gececek diyen birine ihtiyaciniz vardir 😄 bu gunler de gececek rahat gunler gelecek yakindir