Kızlar benim son adet tarihim 8 mayis ama başından beri bebek hep bir hafta büyük çıkıyor 5 ayrı doktora gittim hepsinde aynı çıkıyor doktor erken döllenme olmuştur ozmaan dedi şimdi devlette dogum yapacağım için haftaya gidicem gün almaya adete göre 35 ultrasyona göre 36 olacak sizce sezaryen gününü hangisini baz alarak verir adete göre mi yoksa ultrasyona goremi kafam çok karıştı 😪😪