Gece_mavim0 minisinannesiyim yengem gitti ve hiç memnun kalmadı adamın ağzından cımbızla laf alıyordu ve bebeği hakkında hep korkutacak şeyler söylüyordu hatta en son engelli olabilir diye tutturmuştu çocuk sapasağlam doğru biraz patavatsız bir doktor 🤦🏻♀️
Gece_mavim0 Gece_mavim0 metrodan ferat erol doktora gidiyorum gayet memnunum ben hatta yengemde bu doktordan devam etti doğuma kadar
minisinannesiyim Gece_mavim0 kızıma hamileyken hakan beye gidiyordum hiç öyle bişey görmedim ben şuan tekrar hamileyim geçen hafta gittim kanamam var dedim inşallah bir sorun yoktur içini ferah tut dedi muayeneden önce hatta
Elisa01 Bende metro hastanesini sevmiyorum ya tanıdığım kim varsa çocukları hep küveze aldılar o yüzden oraya gitmek istemiyorum