babymoomss Korunmayı bıraktıktan sonra nasıl ne kadar sürede hamile kaldınız 4 aylık evliyim 2 aydır korunmayı bıraktım bu ay adetim 5 gün gecikti hala da olmadım ama idrar testim de negatif çıktı fikirler verir misiniz çok stres ediyorum
Senaaksac babymoomss ben ilk ay hemen hamile kalmıştım şüphede kaldıysan kan testi verip içini rahatlat bence🌸
Nebyaa babymoomss istiyorduk ilk ay hamile kaldım evlendikten 10 gün sonra adet son adet tarihim oldu 😍
MerveeD babymoomss 1 bucuk ay korunduk bır kere olsun bsey olmaz dedık hemen hamıle kaldım 🙈❤️ Darısı sıze olsun inşallah stres yapmayın korunmayı yenı bırakmışsınız olur Allahın izni ile
babymoomss Senaaksac birkaç gün daha bekleyeceğim tekrar test yapacağım sonra da kan testi yapacağım çok teşekkür ederim 🌺🤲🏻
Kvser Busrakzlkc bende 9 aylık evliyim 3 ay korunduk 6 aydır deniyoruz inşallahhhhh bu ay nasip olur 🤲🏻 İnşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🥰
Busrakzlkc Kvser ben şuan 1.5 yıllık evliyim 35 haftalık kızım şuan stres yapmayın gebelik odaklı olmayın ozaman eminim istediğiniz olur. Stres yaparsanız zorlaşıyor diye biliyorum. En hayırlı zamanda olsun inşallah.