Allahneverdiysee evet kendiliğinden yapışıyor bende de öyle oldu iyi oluyor aslında sabit kalıyor sürekli sağa sola kaysa zor olurdu 🙈😅 tek eksisi iç çamaşırından bile belli oluyor ya kaba geldi bana yani dışarda falan takılmaz heralde ama olsun artık evde idare etcez