Merveonay Kızlar oğlumdan sonra birde kızım oluyor 🙏 sizler kızlarınıza ne isimler koydunuz Yada koyacaksınız???
arasmom Hilal56 benimde bir oğlum var kısmetse kızım olsun istiyorum 13 hafta olduk belli degil göstermedi
elifakyuz1 Sahram25 Merveonay ilk kızımın adı Berin Nur ikincisi de yolda o da inşallah Derin Elisa olucak:)
Asil28 Merveonay bigem koymayı düşünüyoruz ama deniz, loya, duru da olabilir 😂 bir türlü karar veremiyoruz ne zormuş 🙄