S.A.T a göre 35+2 de sancılarım olduğu için doktora gitmiştim ama iki hafta önde gelişimi yani 37+ 2 de çatı muayenesi olmuş oldum çok korkuyordum ama korktuğum kadar değilmiş açılma olmasına rağmen kanamam olmadı muayeneden sonra sadece kahverengi leke geldi sonra da kesildi ağrılarım da olmadı pek fazla ben bi acayibim sanırım
Merve2234