16 haftalik hamileyim, 1 haftadir kalcama dogru birden agri saplaniyordu son 3 gundur ne yataktan kalkabiliyorum ne de bacagimi kaldirabliyorum
Gebelige bagli olablir dendi ama bu haftalarda bu kadar siddetli agri normal mi? Ciddi birsey olur diye korkuyorum dr randevum haftaya, o zamana kadar kivranicam
Ortopediye fln gitsem bana birsey yapablirler mi, gebelikte film fln cekilmez dimi?