Essezen Kızlar merhaba şuan 7+4 günlük gebeyim benimle aynı gün olan var mı ? Sizde gebelik nasıl gidiyor ? Hangi belirtileri yaşıyorsunuz paylaşabilir misiniz
Kele-bekler1 7+6 yız bizde canımm halsizlik ve göğüslerimin şişmesi dışında hiç bir belirtim yok cok normalim hamile olduğumu çoğu zaman unutuyorum hatta🙈😊Essezen
Essezen Kele-bekler1 ya galiba bu haftalarda çok hissedemiyor anneler 🙄benim hafiften bulantım başladı halsizlik uykuya meyillik 🥰🤦♀️Ama bu kadar güzel bir duygu olmaz diye inanıyorum 🥰🙏
[silindi] 9ay 8+2 bacaklarımda benim de sürekli ağrı oluyor. Magnezyum kullanabileceğimi söyledi doktor. Birde akıntı çok oluyor mu sizlerde?