Bugün benim doğum günüm 6 haftalık da hamileyim. Annemlere ve kayınvalidemlere henüz söylemedik. Dün büyük bir sürpriz yumurta aldık yırtmadan jelatini açtık, yumurtayı kırmadan çikolatasını çıkarttık ve içindeki oyuncağı da ufak bebek ayakları ile değiştirdik. Akşam doğum günümü kutladıktan sonra bizim de size hediyemiz var diyip yumurtayı vereceğiz zaten içindeki ayakları görünce anlarlar. Sizce yumurta fikri güzel olmuş mu?