Hayırlı yıllar kızlarr. Yeni yıla tek giriyorum eşim nöbette, ailem uzakta biraz buruk olcak ama napalım. İnşallah yeni yılda bebiş haberleri alırız ve yalnızlığımız biter. Allah herkesin dualarını kabul etsin yeni yıl bize hayırlı gelsin, kimsenin kucağı boş kalmasın, anne baba olma duygusunu tadalım hayırlısıyla 🤲🏼🥰