esmerrmm Sevgi_123 bende yilbasina ozel birsey yapmam haftalik yaptigim yemeklerden yapicam bu aksam guvec pilac yaptim yarrin aksamda kabak bulgur falan yaparim heralde 😋
Mevasuheda Mercimek çorbası nohut pilav salata et kavurma hamd olsun bugünümüze yılbaşı için felan degil normal rutin bi gün
Minigin_annesi0 Nohut pilav salata yapmayı düşünüyorum nohutu ıslamayı unuttum kalkıp haşlıcam ama kalkamıyorum 😄
Sevgi_123 Minigin_annesi0 Bende bi kalksam mantı yapcam çorba yapcam sebze fırına vercem de kalksam işte
defneveannesiii Sevgi_123 biz yeni evliyiz birlikte geçireceğimiz ilk yılbaşı olacak. Akşam işten geldiğimfr biraz atıştırıp daha sonra hazırladığım şeyleri yiyeceğiz
Zynp44 Sevgi_123 Yapacak bir şey aklıma gelmedi açma yaptım Tatlı olarak da çikolata toplu yanınada çay ve peynir kahvaltılık takılcaz 😂