esmerrmm valla ben öyle yerlere asla inanmıyorum bilindik,ünlüler gidiyor diye ve şikayet var da yorumları okuyup o şekilde gidiyorum Özge özele arkadaşım gitti bin pişman oldu kaşları mahvoldu sonra tehdit etmişler sizi mahkemeye vericez felan diye engellemişler