Asyamveboncugum devletten iyidir paü. benim şanssizligima geldi galiba biraz. şöyle maddeliyim.
olumsuz yönleri:
-gece 9da gittim ameliyathane dolu diye ertesi gün 18:00 da girdim ve aç beklemek cok zordu.
-özel oda istedim doluydu.
-doktorum ters bir bayandi ameliyatta beni azarlar gibi oldu.
-paünün dogumdan sonra 2 gün kalma gibi bi kurali var kaynanamla cinnet geçiriyordum az daha ne alaka iyiysen 1 günde çık dimi.
- şansina kalmiş artik merhametli doktora hemsireye denk gelirsen sıkıntı yok
olumlu yönleri:
- anestezici cok iyiydi ameliyatta beni rahatlatti
- yemekleri güzeldi 2 gün kalinca yemek de önemli tabi
- ve ücret ödememe