Malesef doğal yolla zor kalınıyor hamile benim için zordu en son hamile kaldım ve tüm denge bozuldu düşük yaptım ve hiç adet olmadım ilaçlarla anca çok doktor gezdim anca kadın doğum hapı ama nereye kadar reddettim tüp bebek yaptık ve evet tüylenme oluyor ağda yapıyorum