Seraydural Kdjcn endokrin e git benimde cok çalışıyor sıra almaya çalışıyorum bebeğe zararı varmış bugun doktor dedi bir de yanlış ilac verilmiş doktorum demese valla yandım
Merveonay Kdjcn acilen endokrin bölümüne git güzelim bebeğe çok büyük zararı olan bir değer o benimde yüksekti doğuma kadar ilaç kullandım ve sürekli kontrol altında tuttutlar değeri dozu düşürüp çıkartarak