Kızlar bir sonraki randevum 10 Ocak ve tam o gün 6+5 olacağım. Henüz keseyi görmedim aslında keseyi görmeye gideceğim ama bu sefer eşim benimle gelemeyecek acaba kalp atışını duyar mıyım? İş gereği yalnız gitmem gerekiyor ama kalp atışını eliminde duymasını istiyorum 🤨