Caglaaa İlhan beyden herkes memnun ama bizim bütçemiz için muayne ücreti de doğum ücreti de çok fazla. Alihan beye gidiyodum ilk haftalar çok azarladı beni çok kaba davrandı oyüzden onu bıraktım. Khayal beye gittim bugün memnun kaldım aslında ama doğumda nasıl özel hastanede ilgileniyorlarmı bilmiyorum