Merveonay Nazlimom ben oto koltuğu almıştım mağazan ödeme yaptım eve Kargo istedim istediğim renk olmadığı için bir hafta içinde dediler 15 günü buldu ha bu gün ha yarın ha dağıtımda yok araç kaza yaptı diye diye deli ettiler beni
cahillesohbetikestim Nazlimom ben kargomu aldım hala işleniyor yazıyor 🤣 1 ya da 2 gün sonra geldi sanırım
Dilekleklek Nazlimom normalde iki gunde geliyor ama orda aciklama yapmislar 29 30 aralikta verilen siparisin kargoya verilme suresi 4 hun diye yani yilbasindan oturu gecikiyor.
gurbetcikizii Nazlimom normalde 1-2 günde geliyor ama bu hafta geç gelcekmiş ben ta haftasonu sipriş verdim ve hala işleniyor diypr