Pinar60 hiç bir kanama normal değil başıma geldiği için biliyorum canım seninde böyle olcak diye bir şey yok ama benimde ilk kahve rengi sonra açık pembe lekelenmem olmuştu hemen hastaneyr gittim bebeğim kalbi bir hafta önce durmuş ve rahim onu atmaya çalışıyodu. Annem hatta hemen hastaneye koştum diye bana kızmıştı bir dur bakalım demişti ama kimseyi dinlemedim koştum gittim biraz daha dursaydım beni zehirleyecekti bebek. Hiç bekleme git. İlla düşük olacak diye bir şey yok ama önlem alsınlar…