Brvndkm Ben birde covid gecirdim o süreçte aşırı zordu…ve bebeğin hareketlerini hissetmedigim kadar kucuktu iyimi değil mi asla kestiremedigim..ve hastaneye karantina dolayısı ile gidemedigim….bende bazen fazlaca isyan ediyorum bu hastalık sürecine özellikle..nisanım,kınam,düğünüm hep kisitliydi maskeliydi bu hastalık belası ile..Şimdide doğum gibi özel bir süreç böyle kısıtlı..hiç biseyden bişey anlamadım..suandada doğuma yakın bir daha covid olursa korkusu…inanın herkes tam anlamı ile asla rahat değil…..toplum olarakta zorlu bir surecteyiz her konuda….Allah yardımcımız olsun