Kızlar merhaba ben ilk beta ölçtürdüm 167 çıktı 3 gün sonra 216 çıktı 2 gün sonra tekrar ölçtürdüm 380 çıktı doktora gittim ultrasonda gözükmedi ama dıs gebelik olduğunu düşünüyorum dedi yarın tekrar kan vereceğim benim gibi bu şekilde olan var mı cok korkuyorum 😔