Aylinulu normalde perinatoloji en iyisi ama bu doktor her seferinde morelğmş bozucak bişey söylüyor oğlumdada perinatoloji takip etti hiç onda böyle sorun yaşamadım 15 gün gerilik vardı ondada bu habire yok tansiyon çıkıyomu yok protein varmı bş hafta suyu azalıyo diyo bi hafta normal diyo acilde rahim agzı kısalığı tespit edildi diyorum tekrar ölçme zahmetinde bulunmadı bile