Sinem4 Arkadaşlar yeşil akıntı gelmeye başladı hamileliğimde, normalde yoktu aslında doktorada haftaya gidicem bu durumu yaşayan var mı
melekimserra Sinem4 enfeksiyon yüzünden oluyor Muş bence mutlaka git ben doktoru arayıp sormuştum en yakın hastaneye git demişti
irem16 Sinem4 ay be de de vardı ,normalde haftada 1 2 bardak anca su içerim yeşil akıntı olunca korktum günde 1.5 litre içmeye başladım zorla ve akıntım normale döndü
FusunF Sinem4 bende sarı akıntı vardı yeşil olursa gel demişti doktorum enfeksiyon olabilir bence git canım
Elfgrcn Sinem4 normal alıntı rengi beyaz yada sarımsı olması gerek canım rengi değişirse doktorum acilen gel demişti özellikşe son haftalardaysan
Sinem4 Enfeksiyonun normale dönebilmesi için çok su mu içmek gerekir Bide ilk gebeliğim çok bir şeyde bilmiyorum açıkçası
Der Sinem4 mantar enfeksiyonunda yesil oluyo genelde ihmal etme hemen doktora git tahlil kültür cer canım allah korusun erken doğum riski bile oluyo dikkat et kendine bol su iç
Sinem4 Der ben hiç su içemeyen birisiyim özellikle kış ayında sadece haplarımı içerken içiyorum diyebilirim ama bundan sonra daha dikkatli olmam gerek
Elfgrcn Sinem4 yoktur canım kötü düşünme kendini takip et bi ağrı sancı olursa acile gidersin onun dışında iyi düşün iyi olsun☺️
Slnn1122 Sinem4 yani şuana kadar bende hiç bir sıkıntı olmadı ama tek korkum bebeğe geçebilir diyorlar o da doğumdan sonra belli oluyor