SeherTeymur 4 gün önce genel sezeryn oldum dikişlerim ağrıyor özellikle oturup kalkınca çok zorlanıyprum yürürkende yavaş yavaş işte ne zaman toparlarım acaba yaşayanlar bilgi verebilirmi
Emineada Bünyeden bünye fark var bence bazıları 1ayda bazıları 1haftada bende 1haftada toparlanabildim en zoruda wc ye giderken oluyor hiç oturamıyorsun kalkamıyorsun 😭😭😭 bebişinle bile ilgilemiyorsun