Esraysl Doğuma az kaldı ve hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremedim . Şehir hastanesi ve dr.ali berivanlı hastanesine hiç iyi demiyolar özellerde çok pahalı nerde doğum yapıcam bilmiyorum. Sizler ne yaptınız ?
CanselUrgnc Esraysl şehir hastanesinde kim doğum yaptıysa veya kim normal ameliyat olduysa gayet memnun kalmış bende kontrollere oraya gidiyorum gayet iyi bakiyolar kan verdigim hemşireler bile güler yüzlü konuşup gülüşüyoruz hatta ben hiç bı sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar
Hfk25 Esraysl ben medovada doğum yapacağım hamileliğin başı san beri doktorum ilgileniyor çokta memnunum dogumuda orda yapacam
2022melisa Esraysl meram tıp ’ta olacak inş ilk orda olmuştu doktorum ali acar ama normal doğum olduğu için girmiyor ücretsiz ordaki nöbetçi doktorlar yaptırıyo tek sıkıntı odaya çıkmıyorsun doğumdan sonra sancı odasında kalıyorsun
Esme123 Ali kemal belviranlıya gitmeyin sakın çok kötü bnde meram tıpta olacam rabbim nasip ederse orada çok ilgili güler yüzlü
Tubatuba25 Kızılay hastanesi Mustafa Başaran çok iyi bir doktor önceki doğumlarım akademi de oldu ama bu değişiklik olmazsa kizilayda olacak rabbim izin verirse