Son haftalarımda doğum için ailemin yaşadığı şehre İstanbul’a gideceğim ve eşim büyük olasılıkla yanımda olmayacak. Doktora çok sık gitmek gerekiyor mu 37. haftadan sonra? Mesela nst için kendi doktorumuz yerine yakındaki bir sağlık kuruluşuna da gidebilir miyiz? Nst girmek gerekiyor mu çok sık? Normal doğum planlıyoruz. İstanbul’da olacağım ve hastaneye ulaşım konusu beni düşündürüyor. Eniştem getirir ama çalıştığı için sürekli destek olması zor. Annemle birlikte taksiyle gider geliriz diye düşünüyorum ama çok sık gitmek gerekirse diye sormak istedim.