zeynepalmila Merhaba kızlar son zamanlarda Rami hastanesinden doğum ücreti hakkında bilgi alan var mı ücretleri nasıl suda doğum da yapıyorlar sanırım bilgisi olan beni de bilgilendirirse çok sevinirim
Mltmsncn zeynepalmila en son burda bi bayan bikaç ay önce 4500-6000 arası yazmış. Ama şikayetvardan okumustum. Peşn dogum olmadan giriş anında para istiyolar 9000 tl gibi ucuk bi fiyat yazmıstı. Siz kendiniz gidip bi görüşün isterseniz.