Benim bir kedim annemlerde de 5 kedi var. Biz de 2 ayda bir yaptırdık aşılarını. Ben yaptıklarımı söyleyeyim size. Dışarda kedi sevdiğimde elimi dezenfekte ettim, öyle zamanlarda kıyafetlerimi ayrı bir odada çıkarıp kedime temas ettirmedim. Ayakkabılarınızla oynama, dokunma gibi huyu varsa ona da dikkat etmenizi öneririm. Gençlik hastalığı da çok yaygınmış, onu da önlemiş olursunuz.