Melek__55 yok canım 7. Aydan sonra dönmesi normal ☺️ ama sıkışmaz merak etme bazen bende yan döndüğümde karnımın altında minik minik hareket ediyor yerimi aç daraldım der gibi 😅 heleki yanlara geçtiğinde canım acıyor sanki etimi çekiyor gibi hissediyorum. Ama karnımızın için bizim bildiğimizden daha geniş ve çocuklar Bi sıvının içinde o yüzden ezilir diye düşünme 🌸