dudininannesi Havvar Henüz 4 gün oldu takmaya başlayalı çok bi fark görmedim ☺️ Ama göbeğim sarkmıyo topladı baya
dudininannesi Suzanne Kuzum ben iç giyimciden aldım. Marka yok aklımda o yüzden. Bu arada ben hamileyken 3xl olmuştum. 105 kiloyla doğuma girdim. Doğumdan 4 gün sonra aldım. Bedeni xl aldım. Ama giydikçe hafif genişliyor sonra gittim L beden aldım. Ona göre al sende fazla büyük olmamasına dikkat et. Karnımı midemi topladı baya. Şimdi m bedene geçtim ☺️☺️
Melek1111 A101 e gelen uygun fiyatlı korseyi önerdi arkadaşlarım hep onu almış .sezeryandan sonra hemen takmışlar sıkmadan tabi .canımızın acımasını engelledi göbeğimiz aşağı sarkmadığı için rahat ettik dediler .bende A101 den aldım 22 TL idi
Bora5832 Melek1111 beden olarak hangi bedeni tercih ettiniz acaba ben de almayı düşünüyorum ama bedenimi bilemedim
Aysee_35 dudininannesi nasıldı peki karnı düzeltti mi ne bileyim hani sarkma oldu mu yada işe yaradı mı