minipanda gizzzy35 bende görüyorum cevrmdede goren cogu insanda doktorla r bile söylüyor 12 gunden sonra kan testi yaptirin diye hanimefendi.arkadasin insallah ignenin etkisi değildir cnku bende sevinmiştim sonu hüsran oldu
gizzzy35 minipanda Tamam anlaşamadığımız nokta nedir anlamadım? Bende 12. Ve 13. Gün gördüm dedim kaset testte zaten? 10. Gün geçti etkisi hep dedim. Yani doktorlarda 12. Gün diyor evet. Sorun nedir?
Powergirls 2609nrgl kuzum var duruyor ama yeni daha bitmesi lazimdi ignenin etkisinin kan ver istersen yeni yıla bebisiniz ile girersiniz🥰
OzgeSyr_ 2609nrgl kesinlikle herşey nasip o kadar tedavı gordum çatlatma artık oluyor aşılama ya da tupbebek dediler bıraktım kendılıgınden myomla polıkıstıkle hamıle kaldım
Powergirls 2609nrgl ben 10.gun yapmıştım hayalet çizgi vardi düşün bu bariz çizgi yani olmaması lazim
minipanda gizzzy35 siz etkisinin 10.gunde bittigini soyluyorsunuz etkisi 12. Gune hatta 13 suren var kesin konusup umit vermemeniz açısından söylüyor um sonradan uzuluyor insan igne etkisi olablr cnku