2609nrgl Kızlar bu beklemiş hali sabah yaptım https://www.hizliresim.com/l4th1wd 20 sinde vurulduö çatlatma iğnesini sizce erkenmi test için
2609nrgl 2609nrgl https://resimyukle.org/i/nbk3v https://resimyukle.org/i/nbxIC Bunlarda ilk yaptığım hali kızlar iğne gününü sayarsak 12. Gündeyim
Sevimlianne_adayi 2609nrgl valla ben 19 un gece 00.00 da vuruldum sabah yaptığımda negatifti ama sen ilk 10 dk içinde var mıydı canım oksa kuruma çiZgisi olabilir
hilaltekgun-64 2609nrgl bende çatlatma iğnesi olmuştum 15 günden önce yapılan testler böyle çıkıyo demişti doktorum bence bi süre daha beklemelisin ☺️
gizzzy35 2609nrgl Çok çok silikse fotoya yansımıyor kendimden biliyorum 🙈 2 gün sonra tekrar yapın inşallah vardır 🙏
2609nrgl 01rebirth yani iğnenin etki midir diyorsunuz ben 7. Günde yaptım o zaman ipnenin etkisi oldugunu bile bile görmek için yaptım oda çok silikdi geçmiştir diye düşündüm
OzgeSyr_ Merhaba daha once catlatma iğnesi kullandım belli oranda hcg hormonu içeriyormuş cok silik çizgi çıkarabiliyor idrar testinde iğne etkisinden 17-20. Gunlerde siliniyor şayet gebelik yoksa , takibini yapın
Muhammedarasannesi Canim teste sadece 3 damla ekleyeceksin sanirim çok stresliyim stresi bırak benim gibi
2609nrgl Muhammedarasannesi tersine stresli değilim canım öyle gün boyu bunu düşünmüyorum sadecw heycanlıyım
gizzzy35 minipanda 4 senedir tedavi görüyorum ben hanımefendi :) yani her seferinde aynı şey oldu. Çevremde olan herkesin de 10. Gün geçti etkisi.